چگونه برای درمان بیماری های استخوان در اثر نارسایی کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری های استخوان در اثر نارسایی کلیویبیماران مبتلا به نارسایی اغلب احساس درد در مفاصل، ضعف و مشکلات دیگر، حتی بیماران پوکی استخوان شدید، پدیده تغییر شکل استخوان است.

پس چرا نارسایی کلیه می تواند به بیماری های استخوان منجر شود؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟

بیماران نارسایی کلیوی با توجه به این بیماری های استخوان اغلب ناراضی، علل و درمان بیماری های استخوان، کارشناسان جزئیات بیشتر را در دهد.

علت:

کلیه ها می تواند ویتامین D تولید، مناسب ویتامین D کمک می کند تا استخوان جذب مواد کلسیم، سالم نگه داشتن استخوان. با این حال، زمانی که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه بدون کمک می کند تا مناسب ویتامین D در جذب کلسیم استخوان بیماری استخوان شوند.

از سوی دیگر، کلیه های آسیب دیده می توانید فسفر بیش از حد از بدن را حذف کنید، فسفر باعث تحریک ترشح هورمون تیروئید، غده تیروئید حل و فصل بسیاری از کلسیم از استخوان ها، باعث بیماری های استخوان.

درمان:

از آنجا که بیماری های استخوان به دلیل کمبود کلسیم رخ می دهد، بیشتر بیماران فرض کنیم که اضافه می کند کلسیم ممکن است مشکل را حل کند.

اما این فایده ای نداشت. در مقابل، با توجه به درمان طولانی مدت بیماران مبتلا به بیشتر و بیشتر وابسته به مواد مخدر

در حال حاضر از دست رفته بهترین زمان برای درمان و دارو را به کلیه آسیب برساند.

در واقع، درمان بیماری های استخوان در اثر نارسایی کلیوی، به طور عمده، لازم است به بازگرداندن کلیه به بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یکی از ویژگی های درمان در بیمارستان ما برای درمان بیماری کلیه یک اثر قابل توجه است. مواد تشکیل دهنده فعال دارویی با گردش خون، می تواند رگهای خونی، سموم و مواد زائد روشن و تخریب اثر ماتریکس خارج سلولی متسع شود. این همه در به منظور حفاظت از خون سالم است، بهبود سوخت و ساز کلیه محیط داخلی، به طوری که آن را عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

هنگامی که آسیب کلیه، بهبود عملکرد کلیه، نارسایی کلیه، در بیماران مبتلا به بیماری های استخوان متوقف شد، به طور طبیعی خواهد کاهش و یا حتی درمان کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,بیماری های استخوان ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: